Koncert & Event

Personalefester - kundearrangementer – kurser – jubilæer – incentives - branding events

Er den gode firmaevent blot en floskel?
Der er nogle gennemgående ord, som er svære at komme udenom - selvom de efterhånden har udviklet sig til floskler.

Den gode firmaevent skal

være utraditionel

gøre en forskel

være anderledes

være en positiv oplevelse

Det pudsige er, at det traditionelle, gentagelsen, det almindelige, og det umiddelbart negative alt sammen kan være det, der fæstner sig mest i modtagerens hukommelse, og bliver den mest bevægende oplevelse. Hermed illustreret simpelt:

En high tech industrial design virksomhed som laver en gammeldags høstfest - og dermed bliver utraditionel for branchen ved at dyrke traditionerne.

To sammenlagte kommuner, der bliver ved med at dukke op med de samme umiddelbart ligegyldige falde-på-halen komikere ved enhver given lejlighed - og viser sig helt ved siden af den almindelige opfattelse af hvad kommuner ellers gør.

Det virksomme og tjekkede reklamebureau, som laver en suppe/steg/is-fest med hammondorgel og hele pivtøjet - og skaber en oplevelse ingen andre tjekkede reklamebureauer ville gøre.

Uffe Holm eller Jan Gintberg mandag morgen… hvor som helst, for hvem som helst … sendt af hvilken virksomhed som helst, der trods de to herrers begavelse udi at ubehagelige, får skabt en positiv oplevelse for den tilstedeværende.

Vi finder en form så dit budskab eller formål med eventen når dine modtagere lige i hjertekulen. Gennemført ned til den mindste detalje.